Furuboda



Hej igen alla läsare!
Det var längesedan jag skrev någon här om mina äventyr! Men nu ska jag berätta om ett äventyr som heter duga!

I onsdags kom jag hem från en hel vecka i Furuboda, som ligger i skåne. I Furuboda deltog jag i en pop och rock musikkurs tillsammans med mina assistenter och nya funna vänner! Förutom att sjunga så åka jag longboard, var på utflykter, hängde på stranden, åkte permo och massa annat skojjigt! Veckan flöt på så jävla snabbt att man inte hängde med riktigt. Sista dagen avslutades med en konsert där vi alla uppträde och visade upp oss på scen, efter konserten var det tårtbuffé och mingel och kvällen avslutades med kareoke för alla som ville vara med. Här nedför kommer det en samling bilder och även ett par film snuttar från min vistelse i Furuboda.
























Kommentarer
Postat av: Monica

Hej .Åh vad skoj det verkar varit och vilka fina bilder!!

2010-07-31 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0